|
![]() ![]()
czwartek, 21 lutego 2008 r., godz: 19:55
Zadziwiająca kampania reklamowa: trener portowców w lutym życzy mieszkańcom "Zdrowych i Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia". Akcji patronuje miasto Szczecin.
![]() Plakat z nieaktualnymi życzeniami trenera Mariusza Kurasa dla szczecinian można zobaczyć m.in. przy pl. Zwycięstwa. Z plakatów, które wiszą w całym centrum i na obrzeżach, spogląda trener portowców Mariusz Kuras. W tle - choinka z bombkami, z boku napis: "Zdrowych, Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku Życzy Pogoń Szczecin". - Wiedzieliśmy o tej akcji, ale nie wnikaliśmy w jej treść i wygląd - zarzeka się Piotr Wachowicz, dyrektor wydziału promocji miasta. - Zdecydowaliśmy się na patronat, bo Pogoń przecież promuje Szczecin. Przeterminowanymi życzeniami zainteresowali się lokalni politycy Prawa i Sprawiedliwości. - Teraz te reklamy bardziej kompromitują niż promują Pogoń i Szczecin - uważa Małgorzata Jacyna-Witt, radna sejmiku (PiS). - Należałoby raczej życzyć wesołych świąt wielkanocnych.Szczeciński radny PiS Tomasz Hinc chciałby wiedzieć, ile miasto wydało na tę kampanię pieniędzy. - Nie dokładamy ani złotówki, wszystko finansowane jest z budżetu Pogoni - zapewnia Piotr Wachowicz. Budżet Pogoni zasilają jednak pieniądze miasta - w zależności od umowy spółka dostaje po ok. 70 tys. zł miesięcznie za to, że piłkarska drużyna promuje Szczecin. Jak informuje wiceprezes BP Media Roman Rogoziński, za wynajęcie nośników Pogoń płaciła symboliczną złotówkę. To dlatego, że firma jest jednym ze sponsorów Pogoni. Ponieważ kampania promuje także Szczecin, BP Media otrzymała ulgi w opłatach za zajęcie pasa ruchu drogowego przez billboardy. Według szacunków Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, taka ulga może wynieść ok. 5,2 tys. zł, według BP Media znacznie mniej. - Do tej kampanii wykorzystaliśmy trzy billboardy stojące w pasie ruchu drogowego, za dwa mamy już wyliczenia, oszczędziliśmy na nich ok. 1500 zł - mówi w rozmowie z "Gazetą" Rogoziński. Dlaczego w lutym Pogoń składa mieszkańcom bożonarodzeniowe i noworoczne życzenia? - Akcja zaplanowana i opłacona została od połowy grudnia do końca stycznia - mówi Marta Barańska, szefowa marketingu Pogoni. - Poprosiliśmy firmę BP Media, na której nośnikach wiszą nasze materiały, by już zdjęła te plakaty. Marta Barańska podkreśla, że świąteczna kampania to forma podziękowań dla szczecinian, którzy obdarzyli zaufaniem odbudowujący się klub. - Ponieważ składamy mieszkańcom również życzenia noworoczne, zarząd spółki uznał, że akcja może trwać do końca stycznia - mówi Barańska. Firma BP Media zapowiada, że świąteczne życzenia znikną z ulic Szczecina do końca miesiąca. - Jeżeli klient nie zastrzeże w umowie terminu, to plakaty wiszą do momentu, aż zostanie sprzedana następna kampania - podkreśla Roman Rogoziński. źródło: gazeta.pl/Jolanta Kowalewska ![]() ![]() ![]() ![]()
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
![]() ![]() ![]()
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() © Pogoń On-Line |
![]() |
![]() |
redakcja | współpraca | ochrona prywatności | ||||