www.pogononline.pl www.pogononline.pl
top_3
top_2
 
Gryf
Aktualności
czwartek, 13 marca 2008 r., godz: 18:10
Jednym z punktów dzisiejszej konferencji prasowej była prezentacja i degustacja nowego produktu marketingowego Pogoni. Jest nim „Chleb (s)portowców”.
Fot.: Pogoń On-Line/Plum
Sportowe pieczywo oznaczone specjalną etykietą z herbem Pogoni już w połowie kwietnia będzie dostępne w piekarniach sieci „Asprod”. Jego cena będzie zbliżona do innych produktów tej piekarni.
- Pieczywo będzie posiadało specjalną recepturę. Chleb został stworzony z myślą o młodzieży w okresie wzrostu i sportowcówzapewnia Marta Barańska, Dyrektor Działu Marketingu Pogoni.
Bezterminowa umowa z piekarnią gwarantuje, że procent z zysków ze sprzedaży pieczywa będzie trafiać do klubu.
- Trzeba mieć świadomość, że kupując chleb współtworzycie klub i pomagacie Pogonidodała Marta Barańska.

 Zobacz duże zdjęcie

foto:  Pogoń On-Line/Plum      źródło:  PogonOnline.pl/Dariusz Śliwiński      autor  Plum



Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?



Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.
Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy.

  (p) 2000 - 2025   Gryf
© Pogoń On-Line
  Gryfdesign by: ruben 5px redakcja | współpraca | ochrona prywatności