|
![]() ![]()
czwartek, 13 marca 2008 r., godz: 18:10
Jednym z punktów dzisiejszej konferencji prasowej była prezentacja i degustacja nowego produktu marketingowego Pogoni. Jest nim „Chleb (s)portowców”.
![]() Sportowe pieczywo oznaczone specjalną etykietą z herbem Pogoni już w połowie kwietnia będzie dostępne w piekarniach sieci „Asprod”. Jego cena będzie zbliżona do innych produktów tej piekarni. - Pieczywo będzie posiadało specjalną recepturę. Chleb został stworzony z myślą o młodzieży w okresie wzrostu i sportowców – zapewnia Marta Barańska, Dyrektor Działu Marketingu Pogoni. Bezterminowa umowa z piekarnią gwarantuje, że procent z zysków ze sprzedaży pieczywa będzie trafiać do klubu. - Trzeba mieć świadomość, że kupując chleb współtworzycie klub i pomagacie Pogoni – dodała Marta Barańska. ![]() foto: Pogoń On-Line/Plum źródło: PogonOnline.pl/Dariusz Śliwiński ![]() ![]() ![]() ![]()
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
![]() ![]() ![]()
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() © Pogoń On-Line |
![]() |
![]() |
redakcja | współpraca | ochrona prywatności | ||||