|
![]() ![]()
niedziela, 15 czerwca 2008 r., godz: 16:10
![]() Mariusz Kuras, trener Pogoni: - Na razie wygraliśmy pierwszą połowę. Mamy zaliczkę jednego gola. Na pewno cieszy to, że nie straciliśmy żadnej bramki w tym meczu. Momentami nasza gra wyglądała nieźle. Były sytuacje, żeby ten wynik był wyższy, natomiast skończyło się tylko i wyłącznie 1:0. Zatoka Pucka to do drużyna dobrze grająca skrzydłami oraz przy stałych fragmentach gry. Do tego mają dobrego bramkarza. Na pewno w Szczecinie nie będzie łatwo, bo jest to zespół który lepiej gra na wyjazdach niż na własnym stadionie, ale to my gramy u siebie, mam nadzieję, że przyjdzie wielu fanów, zrobimy fajną atmosferę na stadionie i kibice będą naszym dwunastym zawodnikiem. ![]() Adam Adamus, trener Zatoki: - Wygrał faworyt. Sądzę, że na boisku nie widać tej różnicy klas. Gdyby nie fatalny błąd naszego obrońcy wynik spotkania mógłby być zupełnie inny. Stracona bramka pokrzyżowała nam szyki, nie tylko w konsekwencji dalszego przebiegu gry na boisku, ale przede wszystkim w kontekście rewanżu., bo naszym podstawowym zadaniem było to, żeby nie stracić bramki u siebie. - Mimo wszystko uważam, że sprawa rewanżu jest jeszcze otwarta. Kolejny mecz za trzy dni i być może pewne czynniki sprawią, że to my będziemy się cieszyć. Jeżeli będzie potrafili zmusić Pogoń do błędu i sytuacja może się odwrócić. W Szczecinie na mecz przyjdzie z pewnością sporo kibiców, ale mam nadzieję, że nie zdeprymuje to moich chłopców, a wręcz odwrotnie bardziej ich zmotywuje. foto: Pogoń On-Line/Cob źródło: PogonOnline.pl/Dariusz Śliwiński ![]() ![]() ![]() ![]()
Brak komentarzy do tego artykułu. Może dodasz swój?
![]() ![]() ![]()
Komentarze służą do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników. Zastrzegamy sobie jednak prawo do usuwania, modyfikowania wybranych komentarzy. |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() © Pogoń On-Line |
![]() |
![]() |
redakcja | współpraca | ochrona prywatności | ||||